»Čeprav so bile v zgoraj omenjenih zaporah na našem omrežju sprva načrtovane popolne zapore, so Slovenske železnice organizirale, da teh ni bilo in je bil zaprt samo en tir določen del dneva, železniški promet je tako vseeno potekal v zmanjšanem obsegu.«
»Vsako namerno poškodovanje ali poseg v železniško infrastrukturo je neodgovorno in izjemno nevarno dejanje, ki lahko povzroči katastrofalne posledice: možnost železniških nesreč, iztirjenja vlakov ali ogrožanja življenj potnikov, osebja in drugih udeležencev v prometu.«
»Ta investicija potrjuje našo zavezanost, da bomo še naprej investirali v čiste tehnologije, da bomo investirali v prihodnost, ki bo brezogljična in ki bo spodbujala ne samo javni promet kot tak, ampak razvoj železniškega omrežja po celotni državi.«
»Navedeno omejitev tovornega prometa smo skrajšali za več kot 13 ur od napovedane zapore. Stanje preobremenjenosti železniškega omrežja je nastalo zaradi zapor v tujini, ki so posledica del na njihovih omrežjih.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju